Działalność Arbitra Bankowego w 2009 r.
Do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego wpłynęło w ubiegłym roku 1413 wniosków - to o 52 proc. więcej niż w roku 2008 oraz najwięcej od czasu powołania do życia instrukcji Arbitra Bankowego – poinformował Związek Banków Polskich. Nadal jednak znaczna część wniosków z powodów formalnych zostaje zwrócona klientowi lub odrzucona. Najczęściej skargi klientów na banki dotyczą kredytów, lokat i rachunków, a także kart bankowych. Średnia wartość przedmiotu sporu w roku 2009 wyniosła 5181 zł, a średni czas rozpatrywania wniosku - 48 dni.
Czym się zajmuje nasze biuro rachunkowe ?
Usługi rachunkowo-księgowe:
- podatkowe księgi przychodów i rozchodów,
- księgi rachunkowe,
- ewidencje VAT,
- deklaracje podatkowe (PIT-5, CIT-2, VAT-7, PIT-4, PIT-11 i inne),
- deklaracje ZUS,
- sprawy pracownicze (kadry i płace),
- rozliczenia z urzędami skarbowymi i ZUS,
- listy płac,
- raporty kasowe,
- wyprowadzanie zaległości.
Doradztwo gospodarcze:
- pomoc przy zakładaniu firm i spółek,
- sporządzanie umów cywilnoprawnych (spółek cywilnych, najmu, dzierżawy, użyczenia, darowizn),
- opracowywanie regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania,
- opracowywanie zakładowego planu kont,
- instrukcje obiegu dokumentów.
Doradztwo prawne:
Porady prawne - pełen zakres usług.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz