Warszawa - Mokotów, blisko Wisłostrady

Czym się zajmuje nasze biuro rachunkowe ?

Usługi rachunkowo-księgowe:

  • podatkowe księgi przychodów i rozchodów,
  • księgi rachunkowe,
  • ewidencje VAT,
  • deklaracje podatkowe (PIT-5, CIT-2, VAT-7, PIT-4, PIT-11 i inne),
  • deklaracje ZUS,
  • sprawy pracownicze (kadry i płace),
  • rozliczenia z urzędami skarbowymi i ZUS,
  • listy płac,
  • raporty kasowe,
  • wyprowadzanie zaległości.

Doradztwo gospodarcze:

  • pomoc przy zakładaniu firm i spółek,
  • sporządzanie umów cywilnoprawnych (spółek cywilnych, najmu, dzierżawy, użyczenia, darowizn),
  • opracowywanie regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania,
  • opracowywanie zakładowego planu kont,
  • instrukcje obiegu dokumentów.

Doradztwo prawne:

Porady prawne - pełen zakres usług.

2011-03-30

Amortyzacja budynku składającego się z dwóch odrębnych części

Amortyzacja budynku składającego się z dwóch odrębnych części
Jeśli budynek składa się w dwóch odrębnych części - części handlowej i usługowej wprowadzenie budynku do ewidencji środków trwałych może nastąpić dopiero po uzyskaniu decyzji (ostatecznej) udzielającej pozwolenia na użytkowanie zarówno części biurowej, jak i części usługowej. Budynek jest bowiem kompletny i zdatny do użytku jako środek trwały, dopiero gdy organ nadzoru budowlanego udzieli inwestorowi pozwolenia na jego użytkowanie – orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu.

Brak komentarzy: